Dat kun je vinden op de site berekenuwrecht.nl
daar kun je alles vinden over toeslagen en kortingen
5 jaar geleden
Dit kun je checken op de site van de belastingdienst
5 jaar geleden
Er zijn twee grensinkomens voor het in aanmerking komen voor zorgtoeslag, namelijk die voor alleenstaanden en partners:
Alleenstaanden: 28.720 euro (2018) en 29.562 euro (2019)
Toeslagpartners: 35.996 euro (2018) en 37.885 euro (2019)
Je bent doorgaans toeslagpartner als je bent gehuwd, samenwoont in een koophuis of een samenlevingscontract hebt getekend. Als je niet zeker weet of je een toeslagpartner hebt, kun je dat via de website van de Belastingdienst bepalen.