Hoeveel houdt iemand met een WAJONG uitkering over als die gaat werken?

WAJONG-er met gedeeltelijk arbeidsvermogen. Bruto inkomen nu ongeveer 1200 eur pm. Wil gedeeltelijk gaan werken voor ongeveer 10 uur per week (inkomsten ongeveer 400 eur bruto pm). Wat krijg ik netto als het UWV gaat korten op de inkomsten? Het UWV kan daar geen antwoord op geven????

Antwoorden (1)

Het bedrag dat iemand met een WAJONG uitkering overhoudt als die gaat werken, is afhankelijk van het inkomen dat iemand verdient. Er gelden verschillende regels voor mensen met een WAJONG uitkering. Deze regels zijn te vinden op de website van de Rijksoverheid.
Bronnen:
een maand geleden