Kan ik na mijn 60e beginnen met pensioensparen en gedeeltelijk stoppen met werken op mijn 64e?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Sparen
2.4K
ronron1212
5 jaar geleden
wat bedoel je nu extra sparen?

Antwoorden (1)

Alles kan, dit dus ook maar niet door iedereen.
Gedeeltelijk stoppen? 1 dag in de week minder werken of bedoel je nog maar 2 dagen werken per week? het is een vrij open vraag die je stelt.
Bedenk wat je precies bedoelt en of het te realiseren valt in 3 actieve jaren 61 - 62 - 63 per maand te sparen waarvan je daarna gedeeltelijk wilt leven.
Het antwoord is afhankelijk van je inkomen/werk en uiteraard ook of je dat op en na je 60e nog kùnt uitvoeren. .