Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bij mijn spaarrekening komen?

Ik schijn een spaarrekening te hebben bij de Rabobank en heb er nog nooit in gekeken. Nu ben ik nieuwsgierig hoeveel er nou op staat maar bij het online internetbankieren onder het kopje Betalen en sparen zie ik alleen mijn betaalrekening staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sparen
3.2K
Amadea
11 jaar geleden
Hebben je ouders dan voor jou gespaard? Dan is er misschien ergens nog een spaarbankboekje.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk bedoel je een spaarrekening die je ouders voor je hebben. daar kan je niet bij en dat geld is ook nog niet van jou dat wordt het pas als je ouders het aan je geven. Als het een spaarrekening is van je zelf zou je moeten weten dat je er een hebt want dan moet je er geld op gestort hebben.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Het kan zijn dat je spaarrekening gewoon nog bij internetbankieren ingezet moet worden. Als je daar recht op hebt tenminste. Het kan ook zijn dat je daar eerst een bepaalde leeftijd oid voor moet hebben.
Maar als je dat recht al hebt, dan is een bezoekje aan de rabobank voldoende.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding