Waar kan je terecht om particulier geld te lenen op korte termijn?

11 maanden geleden
in: Lenen
1.7K
tinus1969
11 maanden geleden
De bank? Iig niet bij vage aanbieders via spamberichten.
Pieterke
11 maanden geleden
Houdt er rekening mee dat er veel onbetrouwbare aanbieders zijn, ik denk zelfs dat het merendeel van de aanbieders niet betrouwbaar is. Bovendien betaal je je blauw aan rente. Hier vind je tips waar je aan moet denken als je toch geld wilt lenen: https://www.independer.nl/geld-lenen/info/over-ons/veilig-lenen
jc54
11 maanden geleden
Afhankelijk van je kredietwaardigheid en de hoogte van het bedrag, bij een bank. Of anders bij je familie of vriend(en).

Geef als eerste antwoord