Waar kan ik een auto leasen zonder bkr of edr check?

Ik wil leasen zonder edr of bkr check vanwege een registratie. Heb verder een vast inkomen met partner dus kan makkelijk leasen.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Lenen
1.9K
ronron1212
2 jaar geleden
Nergens kan dat.
ronron1212
2 jaar geleden
Een negatieve registratie of heb je gewoon een lening of een hypotheek of iets dergelijks?

Antwoorden (1)

Ik heb een zwaar vermoeden dat de BKR check een wettelijke verplichting is. Het afsluiten van een lease-contract is een financiële transactie. Er wordt dan ook een schuld geregistreerd bij de BKR die een percentage is van de verschuldigde leasetermijnen.
Dus waarschijnlijk kun je nergens in Nederland legaal een auto leasen zonder BKR check.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
ronron1212
2 jaar geleden
Een percentage van de verschuldigde leasetermijnen?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Maandbedrag maal aantal maanden. Hiervan wordt 65% genomen. Dat bedrag wordt als krediet (schuld) geregistreerd bij het BKR.
Dus, als je een privé leaseauto hebt, kun je minder lenen voor b.v. je hypotheek.
Was laatst nog in het nieuws dat men die 65% wilde verhogen naar 100%