Weet er iemand iets over deze bank http://Bcdi-groupe.com?

Ik heb een lening aangevraagd bij deze bank, Ik heb ondertussen al meer dan 5000 euro betaald voor codes te kunnen ontvangen zodat die 25000 euro zou kunnen gestort worden op me rekening van het account van cbdi bank dat ik moest aanmaken, ik moet nu nog eens 750 betalen maar ik vertrouw het niet meer, http://Bcdi-groupe.com, of is het een voorschot dat ik moet betalen omdat het maar 3%rente erop is alvast bedankt voor je antwoord

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Lenen
2.5K
Ritsuka
4 jaar geleden
Je bent flink opgelicht
tinus1969
4 jaar geleden
Je hoeft noout vantevoren (zoveel) geld te betalen om geld te lenen.
Castle
4 jaar geleden
Misschien verstandiger als je eerst de reviews nakijkt. Je had vooraf ook eerst hier de vraag kunnen stellen alvorens in zee te gaan met deze 'bank'. Daarnaast ook logisch gezien....waarom (meer dan) 5.000 euro betalen voor codes voor iemand die juist wilt lenen?
SingingCoyote13
4 jaar geleden
kijk toch uit wat je doet via internet. dit is gewoon een scamsite
iedereen die er wat over gelezen heeft heeft dit direct door.
mijn vermoeden is dat je niks meer terugziet van je geld, en
ze zullen blijven vragen voor meer. sorry maar het ziet er slecht uit

Antwoorden (1)

@piet7 heeft helemaal gelijk. Dis is niet te vertrouwen en je had goed na moeten denken, voor je met deze firma in zee ging.
Alle signalen, dat dit een firma is, die je niet meteen moet vertrouwen, zie je al op hun internetsite. Ze doen zich voor als een handelsfirma, die in China, Europa en Amerika werkt. Maar ze maken gebruik van een WIX om hun internetpagina te bouwen. Van zo'n grote firma had je kunnen verwachten, dat ze een eigen IT-afdeling hebben, die zelf een pagina kan bouwen, waar niet iedere bezoeker wordt gevraagd om ook van Wix gebruik te maken.
Daarnaast staan er diverse taalfouten op de site en ook op jouw foto zie ik minstens één fout: "interesses" zal "rente" moeten zijn. Iedereen kan taalfouten maken. Maar als je als handelsfirma vanuit China de hele wereld wilt bereiken, dan moet je daar wel goed op letten.