Kan ik een lening van ongeveer 3000€ aangaan als ik momenteel zonder inkomen zit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Lenen
1.3K
anneliez
9 jaar geleden
en pas op met bedrijven die het wel even lenen zonder als je belt. Je betaalt torenhoge rente en je houdt er veel schulden aan over
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet kunnen aantonen dat je het geld ook weer terug kán betalen.
Buiten het feit dat het niet slim dit te doen, hoe langer je het geld houdt/niet terug betaald, des te meer rente je betaald.

Het beste antwoord

Een lening zul je moeten aflossen en daar is inkomen voor nodig. Een lening is dus vrijwel onmogelijk, tenzij je iets van waarde als onderpand kunt geven dat de schuld dekt. Wellicht dat er dan iemand of een instelling je bereid is om dat geld te lenen.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zal heel lastig zijn. Als het voor een studie is kun je het geld lenen bij duo (hoewel het hier volgensmij niet voor is) en de enige tip die ik verder kan geven is: ga naar een pandjesshop en verpand iets. Let wel op dat je binnen de afgesproken tijd het geld terug betaald anders ben je je goederen kwijt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zonder een vast inkomen dat maandelijks binnen komt kan je géén geld lenen helaas.