Als nederlander een groot bedrag lenen in Belgie kan dat?

Hallo,

Ik ben een Nederlander die in Belgie geld wil lenen, ik heb veel gezocht op internet, en het staat vol van websites die beweren dat je bij heel wat banken geld kan lenen, ik heb denk ik 60% van de banken gebeld en geen 1 verstrekt het aan iemand die niet in Belgie woont. Weten jullie misschien of het toch mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Lenen
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarvoor wil je geld lenen?

Het beste antwoord

De Belgische wetgeving bepaalt dat kredieten en leningen niet mogen worden verleend aan mensen die geen verblijfplaats in België hebben. Dat vervalt als je niet in België woont, maar er wel je beroep uitoefent of er handel drijft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit zocht ik,
bedankt