Bestaan er leningen van maximaal 500 euro, die je per maand kan afbetalen?

Daarmee bedoel ik niet een krediet op betaalrekening.
Wat is dan het minimale bedrag dat je moet lenen?

Toegevoegd na 26 minuten:
Verder moet er geen inkomenseis zijn en moet deze verpreid kunnen worden over 3 of meer maanden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Lenen
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat je je nog verder in de schulden wilt gaan steken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen schulden. Daarbij is het enkel voor kennisvermeerdering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach ja, ik denk soms dat een bepaald soort vragen die iemand stelt
vooral over de eigen situatie gaan. En dan ga je je een beeld vormen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat snap ik, waarschijnlijk door mijn andere vragen, maar het is mijn vriend die dus schulden heeft. Maar ik vroeg mij dit dus af omdat je soms wel een klein bedrag in eens nodig hebt en wat dan als je niet van familie kan lenen. Dus meer een; wat als.. vraag

Antwoorden (3)

Ja, die zijn er idd, zie hier een (belgisch) voorbeeld.

Minileningen van 50 tot 500 €

Terugbetalingstermijn van 15 tot 30 dagen

Eenvoudige aanvraag: per sms of online

Strikte beveiliging

Waarom een minilening? Een minilening, ook minikrediet of microkrediet genaamd, kan zeer handig zijn bij onverwachte kosten. Autoschade opgelopen? Een tv reparatie? Je laptop kapot? Onze toestellen doen niet altijd wat we willen!

Een minikrediet is ook handig in andere situaties: bij tijdelijk geldtekort, voor je aankopen, als je een feestje niet wilt missen,... Ook hier zijn er ontelbaar veel situaties mogelijk.

Conclusie: een minilening, da's handig, gemakkelijk, veilig en snel*!.

Lees hier enkele testimonials van mensen die reeds een Ferratum minilening of minikrediet namen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook hier, de terugbetaling is in 30 dagen, ik vraag om een lening die terug te betalen is in termijnen van meerdere maanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee Ytje, dat klopt niet.
Er staat: termijnbetalingen van 15 tot 45 dagen. Van mij een plus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het antwoord: Terugbetalingstermijn van 15 tot 30 dagen Vandaar.
Ja, dat kan. Dat heet: Minilening of flitskrediet

Flitskredieten zijn leningen die binnen drie maanden terug betaald moeten worden. Vaak gaat het om kleinere bedragen. Ook aanbieders van flitskredieten moeten zich houden aan de regels van consumentenkrediet.

Dat betekent dat zij niet meer rente mogen vragen dan het maximale rentepercentage. Het maximale rentepercentage is de wettelijke rente plus een verhoging van 12 procent.

https://www.saldodipje.nl/?gclid=CK3kobGX8LUCFQtY3godNx8Asg

https://www.ferratum.nl/?gclid=CM64vbuX8LUCFUaN3godtT0AyQ
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook hier is het maximale afbetaal termijn 45 dagen. Dat is wel binnen 3 maanden, maar niet verspreid over 3 maanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan betaal je in twee termijnen van 45 dagen = 90 dagen.
Of in drie termijnen van 30 dagen = 90 dagen.
Of............
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het afbetaal termijn is binnen 45 dagen. Dus niet: 2x 45 dagen.
Ja die bestaan. Internet en krantenadvertenties genoeg waar je zonder enige verantwoording een mini krediet kunt verkrijgen.

Maar pas daarmee op!!! Zulke leninkjes zijn niet vrijblijvend en leiden vaak tot herafsluiten van nieuwe kredietjes om de vorige lening af te kunnen betalen.
De termijnen zijn kort en zeer strikt; niet op tijd aflossen betekent torenhoge boete vorderingen naast de te betalen rente die dan vaak weer met een nieuwe lening afgedekt moet worden.

Gevolg is dat mensen die deze leningen aangaan van de regen in de drup komen en jaren lang vastzitten aan een opeenstapeling van leningen om af te kunnen betalen.

In de UK (Engeland) heeft dit fenomeen al geleid tot enorme problemen waarbij hele gezinnen in diepe armoede zijn geraakt, enkel en alleen omdat men door wat tegenslag de eerste lening niet tijdig kon terug betalen. Alleen door oversluiten van een nieuwe lening en daarna weer een etc. om de vorige schulden af te lossen worden families gedwongen om in armoede te leven....

Ik zeg....niet doen!!!