Is betaaldag.nl echt kosteloos lenen? Of is dat bedrog?

Op deze site over gelezen: http://www.200eurolenen.net/. Ik wil dit doen aangezien ik een klein bedrag willen lenen :).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Lenen
1.1K

Het beste antwoord

Ja het is echt renteloos TOTDAT je een dag te laat bent met betalen! Dan ga je boete betalen (ze noemen dat dus heel slim geen rente dus kun je zeggen dat je renteloos leent maar ook kosteloos.... totdat je dus weer te laat bent).

Na 1 juli heb je overigens nog 14 dagen extra: De boete die wij u in rekening brengen voor het niet tijdig betalen van de schuld is de wettelijke rente. Vanaf 1 juli a.s. heeft een consument 14 dagen de tijd na de vervaldatum om zonder kosten te betalen.

Wettelijke rente is de rente die een schuldeiser volgens de wet kan vorderen van een schuldenaar die nalatig is in het voldoen van een geldsom. De wettelijke rente wordt door de overheid vastgesteld.

Ze verdienen erop omdat heel veel mensen denken dat ze op dag x wel weer kunnen betalen en dat zal vaak de eerste keer nog wel lukken maar dan denken ze: gut dat ging makkelijk, ik kan wel meer lenen en dan even die ipod kopen en eens gaat het mis en dan ga je betalen.

https://www.betaaldag.nl/signup/personal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meest uitgelegd :)

Andere antwoorden (2)

Trap hier alsjeblieft niet in. Je kan nergens kosteloos geld lenen. In hun werkwijze staat: U kunt een krediet aanvragen tussen € 50,- en € 1.000,- . Doet u dat de eerste keer dan kunt u maximaal € 400,- lenen. Om voor een krediet in aanmerking te komen dient u wel een borg in te brengen.

Niet doen dus. Vraag dan vrienden of familie maar ga niet in op zo'n louche website!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad kan je NERGENS gratis geld lenen, echt helemaal nergens. Ja misschien zoals vroeger van je ouders of beste vriend.
Die bedrijven moeten wel kosten rekenen anders zouden zij niet kunnen bestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus wel, een borg krijg je terug als je netjes op tijd bent met betalen, het kan dus wel gratis laura!
Het zou wel een luxe zijn maar geloof het niet!
Dit is puur bedrog meer en meer mensen trappen hier in ( in tijden van crisis...)
Lees altijd de kleine lettertjes!!