Dat is zo niet te zeggen.
Dat hangt er van af hoe veel je wilt lenen.
En hoe lang je er over wilt doen om het terug te betalen.

De Persoonlijke Lening is geschikt als u een bedrag tussen € 2.500 en € 75.000 wilt lenen. U kunt de lening aanvragen als u tussen de 18 en 69,5 jaar bent. Jonger dan 23 jaar? Dan kunt u tot € 7.500 lenen.

Online: beantwoord een aantal vragen bij Welke lening past bij mij? en u weet direct welke lening het beste bij u past

http://www.ing.nl/particulier/lenen/lenen-voor-een-aankoop/persoonlijke-lening/index.aspx?furl=0000_GOOG-Search_Top_Persoonlijke_Lening_BMM_Desktop-Persoonlijke_Lening_BMM-&ppc=true&s_kwcid=TC%7C15946%7C%2Bpersoonlijke%20%2Blening%7C%7CS%7Cb%7C16646494471

Berekenen termijnbedrag Persoonlijke Lening bij ING kan hier:
https://www.ing.nl/particulier/lenen/lenen-voor-een-aankoop/persoonlijke-lening/berekenen-persoonlijke-lening/index.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi antwoord, dikke plus!

Andere antwoorden (1)

Het gaat hier niet alleen om je netto inkomen, maar ook over je vaste lasten: heb je een huis, heb je al leningen ergens anders lopen.
Verder is ook nog van belang of je een vaste baan hebt.
Het beste kun je contact opnemen met de ING en je laten voorlichten.