Mijn zus is overleden, wat kunnen wij met haar chipkaart?

4 maanden geleden
in: Economie
7K
jc54
4 maanden geleden
Niets. Bij overlijden wordt de rekening geblokkeerd. Een (eventuele) executeur kan (na de nodige plichtplegingen) een machtiging krijgen en de rekening beheren.
tinus1969
4 maanden geleden
OV chipkaart bedoel je?
ronron1212
4 maanden geleden
wat zo je er mee moeten doen dan?
SingingCoyote13
4 maanden geleden
gecondoleerd
Frencie
4 maanden geleden
Bewaren als herinnering aan je zus...!!!
Mikaapje
3 maanden geleden
Gecondoleerd

Antwoorden (1)

Als het een anonieme kaart is, dan kan die gewoon gebruikt worden. Indien het een persoonlijke kaart is, dan moet je volgens de site het volgende doen:
Neem contact op met Klantenservice OV-chipkaart via 0900-0980 (gebruikelijke belkosten). Staat er saldo op de kaart? Dan ontvang je het bedrag binnen 15 dagen op je bankrekening.

Wil je de kaart online beëindigen? Wij werken samen met Closure. Je kan dan meteen ook andere organisaties selecteren waar je nog abonnementen wilt opzeggen of overnemen.
4 maanden geleden
Inekez1
4 maanden geleden
De vraag staat in 'bankieren' en niet in 'vervoer' dus ik vermoed dat de vraag over een bankpas gaat en niet over een ov-chipkaart.
VraagAntwoord66
4 maanden geleden
Van mij een plus. Het antwoord is juist en uit de vraag blijkt niet om wat voor kaart het nu gaat