Zijn de rekenvragen van de WFT basis meerkeuze?

Ik moet dus binnenkort mijn WFT basis examen halen en met alle oefenreken vragen zijn de antwoorden meerkeuze. Ik vind dit fijner want als je dan op een antwoord komt en deze staat erbij weet je dat je in ieder geval op de goeie weg zit.

Heeft iemand zijn of haar WFT basis onlangs afgerond en heeft nog wat andere tips?

Thanks in ieder geval! :)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Economie
5.2K
jodyenboyke
4 jaar geleden
Nee, er zitten zeker open rekenvragen in, vandaar dat je ook een rekenmachine en papier op je bureau hebt, tijdens je examen. Er zijn verschillende examens WFT-basis, de een heeft meer rekenvragen als de ander en ook krijgt je verschillende meerkeuze vragen. Je kan via jouw cursusopleider vaak proefexamens doen om te oefenen.

Antwoorden (1)

Niet allemaal.
Naast meerkeuzevragen worden onder andere ook multiple select vragen, numerieke vragen, meervoudige keuzelijstvragen, meervoudige invulvragen en rangschikvragen gebruikt.
Hoeveel van elke vraagvorm er in een examen zitten is niet vooraf te bepalen. De examens zijn altijd uniek; ze worden per examenkandidaat opnieuw samengesteld.
SimonV