Welke bedrijven behalve Toyota doen er aan het just in time principe?

De vraag zegt het

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Economie
1.9K
TurfGraver
6 jaar geleden
Zou bijna zeggen, welke niet?
Huidige naam is: lean manufacturing.

Het beste antwoord

- Motorola (gebruikte de term short-cycle manufacturing (SCM))
- IBM (gebruikte de term continuous-flow manufacturing (CFM))
- Omark Industries (gebruikte de term zero inventory production system(ZIPS))
- Hewlett-Packard
- Westinghouse Electric
- General Electric
- Deere
- Black and Decker
- Mazda

Nog meer bedrijven zijn te vinden op https://en.wikipedia.org/wiki/Just-in-time_manufacturing.