kan je een gouden horloge verkopen aan een juwelier ?

ik kan bij een veiling een gouden horloge voor 200 euro kopen die in de winkel 1.5 duizend is zou ik die bij een juwelier kunnen verkopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Economie
1.5K
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
klinkt bijna te mooi om waar te zijn. is het wel zuivere koffie?

Antwoorden (2)

Dat kan zeker. Je zal er echter geen 1500 voor krijgen, maar waarschijnlijk de waarde van het goud er in. Een hoger bedrag kan je beter naar een pandjesboer of marktplaats gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor zolang jij kunt aantonen de eigenaar te zijn
f in elk geval met ID
maar idd de prijs die je er voor krijgt daar valt niet veel van te zeggen.
als je horloge werkt en goed is dus geen namaak kan je op marktplaats er wel wat voor vangen.