Wat is Dogechain?

Heeft dogechain iets met tekenfilms te maken? Het komt me zo bekend voor.

een jaar geleden
1.6K
TurfGraver
een jaar geleden
En je plaatst dit zelf onder cryptocurrency?

Antwoorden (1)

Nee, niet met tekenfilms, doge heeft wel met een meme te maken.

Doge ( vaak / ˈ d oʊ dʒ / DOHJ , / ˈ d oʊ ɡ / DOHG , / ˈ d oʊ ʒ / DOHZH ) is een internetmeme die populair werd in 2013. De meme bestaat meestal uit een afbeelding van Kabosu, een Shiba Inu -hond vergezeld van veelkleurige tekst in Comic Sans - lettertype op de voorgrond. De tekst, die een soort interne monoloog voorstelt, is met opzet in gebroken Engels geschreven .
De meme is gebaseerd op een foto uit 2010 en werd populair in het najaar van 2013, en werd genoemd als de " topmeme" van Know Your Meme van dat jaar. De Shiba Inu was eind 2013 opvallend aanwezig in de populaire cultuur, waaronder een cryptocurrency gebaseerd op Doge, de Dogecoin , die in december van dat jaar werd gelanceerd. Verschillende online opiniepeilingen en mediakanalen erkenden Doge als een van de beste internetmemes van de jaren 2010.

DogeChain is een gebruiksvriendelijke webwallet voor Dogecoin. Het vereist dat gebruikers een account registreren met hun e-mailadres. Bestanden worden versleuteld door de browser en kunnen alleen worden ontsleuteld met een wachtwoord. De versleutelde bestanden worden opgeslagen in de cloud en kunnen niet worden ontsleuteld door Dogechain.
een jaar geleden