Zeer risicovol, zoals alle cryptomuntactiviteit.
https://allesovercrypto.nl/blog/zijn-risicos-yield-farming-complete-uitleg
Toegevoegd op 30 maart 2022 10:29: tekst
2 jaar geleden
Liquiditeit is altijd een belangrijke factor bij yield farming. De hoeveelheid liquiditeit is afhankelijk van de gebruikers en het team. Eén van de redenen van deze hoge percentages is dan ook om zoveel mogelijk investeerders aan te trekken om liquiditeit bij hen te verschaffen tegen deze tarieven.

Daarnaast loopt je uiteraard het risico dat de markt dingen doet waarmee men in het smart contract geen rekening had gehouden. De opbrengsten zijn vanwege deze risico’s bij yield farming een stuk hoger dan bij staking.