Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik bezit nog steeds een aantal aandelen van KPNQUEST, kan ik hier nog wat mee? Ik weet KPN QUEST is kapot. Kan het ooit nog wat worden met deze aandel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
760

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het aandeel is niet meer beursgenoteerd......Natuurlijk kan het nooit meer wat worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien iets om te bewaren ter herinnering aan deze tijd. Over 50 jaar misschien een leuk museum object
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Volgens mij zou er nog steeds een onderzoek moeten komen naar de gang van zaken bij dit bedrijf, toen het nog bestond. Geen idee of dit onderzoek er nog komt. Maar stèl dat dat onderzoek er komt... En stèl dat daaruit blijkt dat er sprake is van een verhaalsmogelijkheid op wie dan ook (om wat voor reden dan ook)... En stèl dat jij in 2002 (weet exacte datum niet) al aandeelhouder was en dus claimrecht hebt...

Ik acht je kans minder dan een duizendste van een procent.
Als ik jou was zou ik even contact opnemen met de VEB, want die weten je het naadje van de kous te vertellen.

Als je nog meer aandelen hebt, zou ik ze gewoon laten staan. Als je verder niks met je portefeuille doet en het kost je alleen maar bewaarloon, dan zou ik ze af laten boeken. (tenzij je op dat ieniemienie kansje wil wachten...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding