Hoe kan ik cooperatieve aandelen van Musical Rainbows opvragen?

5 maanden geleden
in: Beleggen
ronron1212
5 maanden geleden
hoe bedoel je opvragen?
kareltorsin
5 maanden geleden
Terug vragen van mijn investering.
ronron1212
5 maanden geleden
van jouw investeerder hoe komt hij daar aan dan?
tinus1969
5 maanden geleden
@kareltorsin, misschien moet je in iets meer detail beschrijven waar je precies in hebt geinvesteerd en wat je zelf wel en niet hebt.
kareltorsin
5 maanden geleden
Coöperatieve aandelen van Music hall
TurfGraver
5 maanden geleden
Zijn die niet failliet?
Zo ja kan je er naar fluiten.
tinus1969
4 maanden geleden
Je bezit dus coöperatieve aandelen in een bedrijf dat Music Hall heet?
jakke91
4 maanden geleden
Wij hebben er ook verschillende. Op 20/12 is er een buitengewone algemene vergadering. Veel goed zal er vrees ik niet uitkomen.
jakke91
4 maanden geleden
@ tinus1969: klopt
ronron1212
4 maanden geleden
@kareltorsin je kunt dat niet terug krijgen
Jo1s
3 maanden geleden
Vandaag 5000 euro ontvangen van musical rainbows. Ik had vorig jaar een aangetekend schrijven gestuurd waarin ik aangaf om uit te treden als vennoot. Bij deze is dat dan gebeurd. Ben tevreden dat de uitbetaling vlot verlopen is.

Geef als eerste antwoord