Wie is de rijkste persoon in juni 2023?

10 maanden geleden
in: Beleggen
1.1K
LeonardN
10 maanden geleden
Hier is een realtime lijst
https://www.forbes.com/real-time-billionaires/#1df201923d78
Verwijderde gebruiker
10 maanden geleden
Als je gezond bent ben je rijk maar dat waardeer je pas vaak als je iets mankeert of gaat mankeren.
Je ziet het maar weer met de miljonair die naar de Titanic wilde....geld zegt niets

Antwoorden (1)

Begin juni 2023 is Elon Musk is weer de rijkste persoon – Franse luxetycoon Bernard Arnault isgezakt naar tweede plek door daling aandeel LVMH.
SimonV
10 maanden geleden
+ 'k Had dus nog even door moeten zoeken...