Hoe kan ik bitcoins inwisselen voor euro's?

Hoe kan ik mijn bitcoins omwisselen voor euro's? En kost deze handeling mij extra geld?

2 jaar geleden
in: Beleggen
2.3K
ronron1212
2 jaar geleden
Hoezo heb je bitcoins? Bitcoins zijn alleen digitaal en dus ook digitaal te kopen en te verkopen.
Utrecht
2 jaar geleden
Bijvoorbeeld hier:
https://bitonic.nl/order#sell
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
@ronron je zegt toch ook "ik heb een telefoonabonnement". Die kan je niet vastpakken en toch heb je het. Zelfde geldt voor bitcoin..
ronron1212
2 jaar geleden
@VraagAntwoord66 Hoe kan ik bitcoins inwisselen Dat is de vraag dus echt iets anders. Je kan ze namelijk niet omruilen in een winkel of elders je kunt ze alleen maar verkopen voor euro's.

Antwoorden (1)

Bitcoins verkopen voor euro’s in Nederland?
bitcoin verkopen
Het is gemakkelijk om bitcoins te verkopen op een bitcoin exchange. Hier moet je vaak een bitcoin wallet met een uniek bitcoin-adres aanmaken. Deze gebruik je dan voor het storten van de bitcoins die je wilt verkopen. Zodra de bitcoins in de wallet zijn aangekomen, kun je naar de verkooppagina gaan om een verkooporder te plaatsen. Bij goede en makkelijk te gebruiken Nederlandse beurzen zoals Bitvavo verloopt dit zonder enige rompslomp voor de meest voordelige Bitcoin koers. Je kunt hier het makkelijkste Bitcoins verkopen door deze direct om te wisselen naar euro tegoeden die je weer direct kunt terugstorten op je bankrekening