weet er iemand aan wie ik kan vragen waar ik aandelen van "Verenigde Bedrijven Nederhorst" in kan leveren en hoeveel het waard is??

het zijn kleine papiertjes van 1 keer 20 gulden (met een groene om randing) en 5 keer 20 gulden (met een paarse om randing) uit Gouda er staat geen jaartal op

het is afkomstig van de "Verenigde Bedrijven Nederhorst"

ik zou graag willen weten waar ik en aan wie ik dit het best zou kunnen vragen en eventueel ook wat het waard is.

(P.S.mijn gemeente is Terneuzen dus het liefst ergens in de buurt)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Beleggen
2.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Van wat ik zo kan vinden bestaat dat bedrijf al sinds 1974 niet meer. Ze zullen dus in elk geval geen waarde meer hebben (want geen bedrijf = een aandeel in niks) , ik kom alleen maar hits tegen op verzamelsites.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.oudefondsen.nl/tag/gouda/page/2/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Weet u misschien bij wie ik dit soort papieren kan inleveren

Antwoorden (1)

De Vereniging van Verzamelaars van Oude Fondsen heeft 74 van zulke bewijzen van aandelen, gedateerd Gouda 1-1-1969, afgelopen april geveild voor slechts één euro per stuk. Je kunt via contact@vvof.nl contact opnemen met die vereniging om te vragen of zij jouw bewijzen over willen nemen.