Is er een alternatief voor de creditcard voor 18-?

Op een creditcard staat een 16-cijferige code en een CVC-code. Nu wil ik graag weten: is er ook een kaart die wel deze twee codes heeft, maar waar je niet 18 voor hoeft te zijn en waar je geen bedrag voor hoeft te lenen? Een debetkaart o.i.d. heet dat geloof ik?
Dat wil zeggen, bijvoorbeeld een gewone pinpas waar je geld op kan zetten, maar dan met die 2 codes? Of moet je bijvoorbeeld aankopen in de Apple App Store altijd via iemand die 18+ is doen die in het bezit van een creditcard is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen

Het beste antwoord

Als je niet aan een creditcard kan komen en toch aankopen wil doen op het Net, kan je een prepaid creditcard kopen.

Deze kan je kopen bij de Primera-winkels, in de waarden 20, 50, 100 euro. Je betaalt wel een commissie van tenminste 1 euro per prepaid-kaart.

Deze kaart hoort bij VISA, www.3vcash.nl, en daar kan je op elke website die VISA accepteert mee betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

En voor de Apple AppStore kan je een gift card bij bv de free recordshop halen iTunes nog iets heet dat