Citaat: Wanneer u een account aanmaakt krijgt u 100% welkomstbonus. U moet bonus 12x inzetten voordat u deze kunt uitbetalen op uw rekening?

Wat bedoelen ze met " u moet uw bonus 12x inzetten voordat u deze kunt uitbetalen..

Bedoelen ze dan dan je 12x je bonus (is bijvoorbeeld bij een bonus van €50: 12 x 50= €600) moet hebben ingezet voordat je kunt laten uitbetalen ofwat? Ik begrijp het niet echt, misschien kunnen jullie me ermee helpen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar gaat het precies over? Een account bij wat?

Antwoorden (3)

juist...... echter kan je dit vaak ook met een lage quotering doen. Hierbij is de winst kleiner , maar het risico ook

Toegevoegd na 9 minuten:
Als voorbeeld je gokt dat Vettel Wereldkampioen Formule 1 Word, Het zou me niets verbazen dat je daar nog maar 1.10 uitgekeerd krijgt voor je inzet. Echter is dit bijna een zekerheidje..... Dit kan je ook 12 x doen
12 jaar geleden
Ik neem aan dat het over een gokwebsite gaat

Ze verdubbelen je allereerste storting.
Je zou dan kunnen zeggen zonder te hebben gegokt: oke ik wil mijn account legen. Dan zijn zij dat geld van die bonys kwijt. Het betekent dat je minimaal 12 keer 50 euro moet hebben gewed voordat je het van je account af kunt halen. Je hoeft echt geen 600 te wedden dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ehh...als je eerst 12 keer 50 euro moet hebben gewed, dan moet je toch 600 euro hebben gewed? Of ben ik nou gek?
Frimu2
12 jaar geleden
Na 1 keer x kan je het al kwijt zijn 1 x gewed €50,- kwijt.e Die 12 x is dan niet eens meer van toepassing
Als je na 7 keer verlies kan je als we even uitgaan dat je al 7 x gewonnen heb, al dan niet tegen welke quotering
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@absor
er zit wel een verschil tussen 600€ euro inzetten en 12 maal een kleiner bedrag
Die € 50,- moet 12 keer ingezet worden. Wanneer je het geld verliest, ben je de bonus dus gewoon kwijt. Even een rekensommetje ter voorbeeld met de grootste winkans van kansspelen. De kans dat je één keer wint is 50%.
- 1e keer inzetten: 50% kans
- 2e keer inzetten: 25% kans
- 3e x: 12,5 %
- 4e x: 6,25 %
- 5e x: 3,13 %
- 6e x: 1,6 %
- 7e x: 0,78 %
- 8e x: 0,39 %
- 9e x: 0,2 %
- 10e x: 0,1 %
- 11e x: 0,05 %
- 12e x: 0,02 % kans dat je je welkomstbonus mag houden.

Je ziet dat je zelfs met een winkans van 50 %, nog maar een heel schamele kans hebt dat je ook maar iets van die € 50,- bonus uitgekeerd zou kunnen krijgen.

In werkelijkheid zitten er vaak nòg meer addertjes onder het gras, omdat bijvoorbeeld de winst die je gewonnen hebt soms ook nog bij het bedrag worden opgeteld. Dan moet je over dàt bedrag dus ook weer 12 keer winnen. Of nog weer andere regeltjes.