Wat te doen met hoge saldo bedragen(+100000) op de liquiditeitsprognose, die je pas later het jaar nodig hebt? Hierbij is een spaarrekening geen optie

Op de liquiditeitsprognose staat per onderwijs week een salo, nu is het zo dat de eerste 4 weken het salo heel hoog is (+100000), en de laatste week kom je tekort.
Wat kun je het beste met dit geld doen? en hierbij niet gedacht aan een spaarrekening.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen

Antwoorden (1)

Daar kun je weinig mee dan het gewoon op de rekening te laten staan de periode is te kort