Wat vinden jullie van het rentepuntensysteem van de ING bank? Is het rendabel om er dingen van te kopen bij de rentepunten-webwinkel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zoek eerst eens goed op Internet naar de prijzen, in 90% van de gevallen ben je ergens anders goedkoper uit!

Tja het is net als ieder ander spaarsysteem. Ik heb wel al een paar keer dingen besteld die er echt veel goedkoper waren, bijvoorbeeld theaterkaartjes. Ik krijg mijn punten niet op en elke maand vervallen er punten. Ik ben er niet meer door gaan sparen ofzo.

ik vind dat het te lang duurt voordat je daadwerkelijk iets leuks goedkoper kan aanschaffen en stom dat er soms punten vervallen waardoor ik maar niet lijk te stijgen..

Realiseer je eens wie het geld inlegt waar uiteindelijk die 'cadeautjes' van gekocht worden en beantwoord dan je eigen vraag... (Het bijbehorende spreekwoord heeft iets met sigaren te maken...)

producten als electronica e.d. vind je overal goedkoper, maar goed, je merkt niet echt dat je spaart dus voor het gevoel kost het je niets. mijn schoonouders hebben ing rentepunten en het is wel handig om af en toe gebruik te maken van hun punten ;) zelf heb ik liever rente ipv rentepunten, dan kan ik tenminste helemaal zelf weten wat ik van het geld doe.

Slecht spaarsysteem!Heb nog nooit iets kunnen vinden wat echt voordelig was.Ben al jaren klant maar punten nog nooit gebruikt.

3 x niks vindt het veelal erg duur sigaar uit eigen doos

af en toe koop/bestel ik iets via dit systeem. een saunabon Ridderkerk bijv. voor 30,00 euro ipv 60,00 een leuk weggevertje ook.

De rentepunten zijn niets waard want je moet bijna altijd bijbetalen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100