Wat vinden jullie van het rentepuntensysteem van de ING bank? Is het rendabel om er dingen van te kopen bij de rentepunten-webwinkel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
1.3K

Het beste antwoord

Zoek eerst eens goed op Internet naar de prijzen, in 90% van de gevallen ben je ergens anders goedkoper uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Tja het is net als ieder ander spaarsysteem. Ik heb wel al een paar keer dingen besteld die er echt veel goedkoper waren, bijvoorbeeld theaterkaartjes. Ik krijg mijn punten niet op en elke maand vervallen er punten. Ik ben er niet meer door gaan sparen ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind dat het te lang duurt voordat je daadwerkelijk iets leuks goedkoper kan aanschaffen en stom dat er soms punten vervallen waardoor ik maar niet lijk te stijgen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Realiseer je eens wie het geld inlegt waar uiteindelijk die 'cadeautjes' van gekocht worden en beantwoord dan je eigen vraag...
(Het bijbehorende spreekwoord heeft iets met sigaren te maken...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie de sigaar rookt, laat geld van de boom vallen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een sigaar uit eigen doos
producten als electronica e.d. vind je overal goedkoper, maar goed, je merkt niet echt dat je spaart dus voor het gevoel kost het je niets.

mijn schoonouders hebben ing rentepunten en het is wel handig om af en toe gebruik te maken van hun punten ;)

zelf heb ik liever rente ipv rentepunten, dan kan ik tenminste helemaal zelf weten wat ik van het geld doe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slecht spaarsysteem!Heb nog nooit iets kunnen vinden wat
echt voordelig was.Ben al jaren klant maar punten nog nooit gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 x niks
vindt het veelal erg duur
sigaar uit eigen doos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
af en toe koop/bestel ik iets via dit systeem.
een saunabon Ridderkerk bijv. voor 30,00 euro ipv 60,00
een leuk weggevertje ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De rentepunten zijn niets waard want je moet bijna altijd bijbetalen.