Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan het beste/ goedkoopst mijn gebruikte auto all-risk verzekeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Op Independer kan je de premies van verschillende verzekeringsmaatschappijen met elkaar vergelijken, gebaseerd op je persoonlijke situatie (zie link).
Het kan wel zo zijn dat goedkopere verzekeringsmaatschappijen moeilijker doen als het op uitbetalen aankomt. Soms is goedkoop duurkoop.
Kwestie van informeren en de kleine lettertjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
independer is echter de beste , maar kan je moeilijk keuzes maken , dan raad ik persoonlijk zelf.nl aan , ben ik al hele tijden bij verzekerd zonder klachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben een hele voordelige allrisk autoverzekering van de hema!! Je kunt eens op de site kijken voor een berekening!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De premie is van een aantal factoren afhankelijk. Zo kijken verzekeraars ook naar het postcode gebied waar je in woont en het aantal kilometers per jaar dat je rijdt. Deze uitgangspunten zijn niet bij alle verzekeraars gelijk, zodoende kan er dus aardig wat verschil zitten tussen de diverse verzekeraars. Ik zou je adviseren om een vergelijkingssite te bezoeken voor jou specifieke situatie. Naast independer welke al genoemd is kun je ook eens kijken op verzekeringssite.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding