inkopenverkopen van aandelen door managment v/h betrokken bedrijf is een goede indicatie. In USA is deze info transparant. Kan je deze info vinden ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen

Antwoorden (3)

Alleen als je de jaarrekening hebt. Deze is op te vragen bij het bedrijf of de KvK
13 jaar geleden
Ja hoor, gewoon ff zoeken.
in de link de ING.

Let wel op dat het management ook weet dat het een goeie indicator is.. Vooral bij kleine bedrijven kan het management zo proberen een koers te beïnvloeden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Autoriteit Financiele Markten heeft deze informatie in haar Insider registers.