Jah als het goed is wel, want dan gaat er een nieuwe regel in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de spaarloonregeling vervalt per 1 januari 2012 en tegoeden zijn dan vrij opneembaar (Maar dat is niet verplicht, als je dat niet wilt om fiscale redenen).

Zie voor details:
http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2011/10/06/spaarloon-vrij-op-te-nemen-vanaf-1-januari-2012.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Legaal profiteren van spaarloonregeling
Per 1 januari 2012 treedt er een nieuwe spaarloonregeling in werking. De op dit moment geldende spaarloonregeling komt daarmee te vervallen. Dit bied voor alle werkende Nederlanders die in loondienst zijn de mogelijkheid om op een legale manier te profiteren van een belastingvrij bedrag! De minister is hiervan op de hoogte maar is niet van plan om deze maas in de wet te dichten. Het voordeel loopt voor iedereen in de honderden euro's.