Kan ik als zelfstandige in België nog extra bijverdienen in een andere branche?

Ik ben zelfstandig in hoofdberoep (thuisverpleging). Ik ben net gestart, dus kan ik nog niet enkel hiervan deftig leven. Ik heb nu een extra bijverdienste (ook met zelfstandig statuut) die ik in mijn vrije tijd doe. Daar heb ik misschien 500€ per maand extra mee. Ik weet niet of ik dit tijdelijk zal doen, occasioneel of .... Zal ik evenveel belast worden op wat ik in hoofdberoep verdien dan wat ik hiermee bijeen sprokkel? (België)

6 maanden geleden
1.1K
ronron1212
6 maanden geleden
Je betaald over je totaal inkomen in lager van tot en dat weer van tot of het bijverdiensten zijn of hoofdinkomen het gaat om het totaal
https://financien.belgium.be/nl/particulieren/belastingaangifte/tarieven-belastbaar-inkomen/tarieven#q1

Geef als eerste antwoord