Hoeveel belasting moet ik betalen als 17-jarige met 2100 euro maandinkomen?

Hoi allemaal! Momenteel zit ik in een tussenjaar om zoveel mogelijk geld te verdienen. Daarom heb ik een fulltime baan, en een parttime baan. Zo verdien ik in totaal zo'n 2100 euro per maand. Ik heb de loonheffingskorting toegepast op de fulltime baan, maar ik snap niet hoeveel belasting ik uiteindelijk zal moeten betalen. Kan iemand me helpen?
Daarnaast werk ik zo'n 36 uur per week bij een baan, en 8 uur bij de andere. Ik geloof dat dit iets meer is dan legaal zou mogen, kan ik hiervoor in de problemen komen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2K
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Ik schat dat er zo'n 500 euro af zal gaan. Je kan online een bruto netto site gebruiken

Antwoorden (1)

Als je gewoon via een werkgever werkt kan je op je loonstrookje zien wat je betaald aan belastingen en sociale dingen. Dat je 17 bent doet er verder niet toe de belasting is voor iedereen het zelfde ingedeeld.
ronron1212
2 jaar geleden
gvrox
2 jaar geleden
Op het loonstrookje zie je wat je betaalt, niet wat je moet betalen. Als het tussenjaar verspreid is over 2 kalenderjaren dan kan dat al invloed hebben, en kan vraagsteller mogelijk geld terugkrijgen.
ronron1212
2 jaar geleden
@gvrox gezien de bedragen die ie hij noemt en als hij voor een werkgever werkt zal het redelijk kloppen op de loonstrook.
gvrox
2 jaar geleden
@ronron1212 geldt het bedrag voor de algemene heffingskorting voor het hele kalenderjaar, of is het naar rato van de gewerkte tijd van een jaar ?