Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het verblijven op op een ander ades toegestaan bij een verklaring "uitsluitend zakelijk gebruik bestelauto "?

Ik ga binnenkort verhuizen naar een andere stad. Momenteel woon ik nog bij mijn ouders en wens ik ook nadat ik verhuisd ben mijn ouders minstens 1x per week te bezoeken en daar dan ook de nacht door te brengen (om vervolgens de volgende morgen aan het werk te gaan). Ik heb echter geen eigen auto dus vroeg me

Ik ben onderhoudsmonteur en werk nooit op een vaste werkplek. Wij hoeven geen rittenregistratie bij te houden, er is een GPS tracker in de auto gemonteerd.

Mijn vraag is dan ook of ik mijn oude adres ook als verblijfsplaats / woonadres mag beschouwen. Of geld dit dan als prive gebruik als ik naar mijn ouders afreis en daar de nacht door breng?

Alvast bedankt

Toegevoegd na 37 seconden:
Dit vond ik op de site van de belastingdienst :
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/winst/inkomstenbelasting/inkomstenbelasting_voor_ondernemers/privegebruik_auto/uitsluitend_zakelijk_gebruik_bestelauto/uitsluitend_zakelijk_gebruik_bestelauto

Toegevoegd na 2 minuten:
De juiste link :
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/btw_aftrekken/btw_en_de_auto/privegebruik_auto_van_de_zaak/woon_werkverkeer

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.5K
ronron1212
9 jaar geleden
dat zijn prive kilometers je hebt maar een woonadres,
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik quote de site even :