Nog geen brief voor teruggave gehad van de belasting. Kan dit kloppen?

Ik heb in maart al mijn aangifte ingevuld. Maar tot op heden nog geen brief gehad met de voorlopige teruggave. Het gaat alleen om loonteruggave gezien ik nog thuis woon en 21 ben.

Daar in tegen hebben mijn ouders de brief al wel gehad. Ik meende ook dat je doorgaans voor 1 juni de brief krijgt. Kan het kloppen dat die brief er nog niet is of dat er iets mis is gegaan tijdens het verzenden van mijn gegevens?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het klopt wel. De brief moet je voor 1 juli krijgen, in plaats van juni. Hij moet deze maand komen dus.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké dankje, want ik las ergens 1 juni dus vandaar :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij was hij ook laat, maar ik heb hem toch dinsdag in de bus gehad. Dus geef de hoop nog niet op :-)
Amadea
11 jaar geleden
Zelf heb ik 'm ook nog niet ontvangen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, dan wachten we nog even af!

Andere antwoorden (1)

De brieven zijn onderweg je zult een dezerdagen je brief wel ontvangen. Ik heb hem vandaag ontvangen.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, dankje!