Het invullen van belastingformulier lukt van geen kanten. Moet voor 1 juli ingeleverd zijn. Heb geen vertrouwd persoon, wat moet ik doen?

Heb schijnbaar verkeerd formulier ingeleverd ( via internet ) Heb geld terug gekregen. Nu blijkt dat ik het op een ander formulier moet doen, lukt het van geen kanten...help!!

6 jaar geleden
1.3K
paulus811
6 jaar geleden
Weliswaar niet gratis, maar (meestal) wel goed is een lokaal belastingadvieskantoor. Omdat je al wel geld terug hebt gehad en waarschijnlijk onterecht, is het wel belangrijk om het nu goed aan te pakken.
ronron1212
6 jaar geleden
@Herman63 wat lukt er niet wat doe je dan?
Herman63
6 jaar geleden
In welk vakje moet ik bv ingehouden loonheffing invullen en moet je dat altijd invullen?
Wil samen met mijn vrouw formulier invullen. Ik kan gewoon digid invullen ook van mijn vrouw, maar moet dan weer een machtigingscode aanvragen, Zo is er steeds wat
ronron1212
6 jaar geleden
Ja voor het invullen van je vrouw moet je een machtiging aanvragen of zij moet het met haar digid code doen. Is niet zoveel werk. Als je in loondienst bent moet je alles invullen wat op je jaaropgave is ingevuld. Meestal is dat al ingevuld als je het formulier download.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Persoon(vraagsteller) heeft een belastingformulier ingevuld en zegt geld terug te hebben ontvangen. Dan vervolgt hij met:Nu blijkt dat ik het op een ander formulier moet doen, lukt het van geen kanten...help.
Waar slaat dat op?? Je hebt je geld toch terug gekregen?? Wil je proberen het nog eens terug te ontvangen?? Dat zal niet zo makkelijk lukken.
fisbel
6 jaar geleden
De informatie is inderdaad zo summier dat alle pogingen tot antwoord slechts vragen kunnen zijn. Met wat meer gegevens is er ook meer te antwoorden.

Antwoorden (2)

Misschien als U een afspraak maat met een belastingadviseur die weet wel welk formulier U moet hebben
6 jaar geleden
Maak even een afspraak bij de belastingdienst voor een gratis consult met een medewerker. Hij/zij kan u precies uitleggen wat u moet invullen op welk formulier.