Heb ik iets aan te geven bij de omzetbelasting?

Ik heb een bedrijf waarbij ik 0% omzetbelasting betaal, omdat het om onderwijs gaat. Echter, ik moet deze periode nog wel omzetbelasting doen (ik wacht nog op vrijstelling). De vraag bij de omzetbelasting is: Hebt u over dit tijdsvak iets aan te geven? Wat moet ik antwoorden? Ik heb geen BTW in rekening gebracht, want dat hoef ik niet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.9K
ronron1212
7 jaar geleden
nee dus.
tinus1969
7 jaar geleden
Wat voor bedrijf? BV?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee eenmanszaak

Antwoorden (1)

Als je geen belastte omzet hebt gehad in het eerste kwartaal, mag je ook geen voorbelasting aftrekken. Je hebt dus in dit geval niets aan te geven. Het antwoord op heeft u iets aan te geven is dus nee.