Hoe kan je een voorlopige aanslag voor 2017 helemaal stoppen?

Heb een voorlopige aanslag ontvangen en ik krijg geld terug. Alleen wil ik dit gewoon niet. Ik wil gewoon mijn aangifte voor 2017 in 2018 doen.

En als het niet mogelijk is. Kan ik gewoon de getalen wijzigen zodat ik gewoon 0 terugkrijg? Ik weet toch niet wat mijn situatie is in 2017!!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Daarvoor heb je op de website van de belastingdienst een speciaal programma VA 2017 om je voorlopige aanslag (VA) te wijzigen.