Als je voor 1 april je inkomstenbelasting 2008 ingevuld hebt, wanneer krijg je dan je teruggaaf? welke periode van 2009?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je voor 1 april 2009 je opgave die je in 2008 had moeten doen (dus over 2007) hebt gedaan heeft dat geen invloed op de termijn, ze hebben drie jaar de tijd om het terug te betalen. Als je 1 april 2009 de aangifte over 2008 hebt gedaan krijg je als het goed is met 2 maanden je geld terug.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als er geen complicaties optreden krijg je dan omstreeks 1 juni 2009 een aanslag en een eventueel bedrag terug niet al te lang daarna.