Is het mogelijk ergens in te zien of de belastingdienst een bepaalde camper (op kenteken bv.) heeft goedgekeurd voor het kwarttarief wegenbelasting ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Niet álle gegevens van auto's worden openbaar gemaakt.
Als je op de RDW site op kenteken hebt gekeken en het staat er niet bij, dan zou je nog telefonisch kunnen informeren via het bekende RDW nummer (0900-0739), maar dan nóg is het niet zeker dat je antwoord krijgt op je vraag.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het gaat er om of de belastingdienst de auto heeft goedgekeurd als camper, en dus ook het kwarttarief hanteert. De RDW heeft hier niets mee te maken en hanteert heel andere criteria om kampeerwagen als inrichting op het kenteken te zetten.