Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duurt het voordat de belasting je rekeningnummer heeft verwerkt?

Ik heb afgelopen Vrijdag een voorlopige aanslag gehad, nu heb ik vandaag een brief ontvangen met dat mijn rekeningnummer (alweer) onbekend is bij hun.
Moest dus een formulier verzenden met mijn gegevens (heb ik vandaag gedaan).

Nu hebben ze volgens de brief 10 werkdagen om het te verwerken.

Nou mijn vraag, duurt het werkelijk zo lang voordat je daadwerkelijk geld op je rekening hebt staan?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ervaringen met de belastingdient? Breek me de bek niet open.
Bij mij heeft het vijf jaar geduurd voordat ze doorhadden dat ik een ander rekeningnummer heb en acht jaar voordat ze wisten dat ik gescheiden ben.

Het enige dat je kunt doen is elke keer weer opnieuw dat wijzigingsformulier insturen en langsgaan bij het belastingkantoor bij jou in de buurt (indien dat nog kan, want er staat me iets van bij dat ze die mogelijkheid wilde beïndigen).

Het devies is: blijven communiceren (via telefoon/brief/mail/persoonlijk), totdat ze je zat worden en het echt goed geregeld is.
Het advies is: blijf vriendelijk, met honing vang je meer vliegen, dan met azijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding