Ja als je aangifte MOET doen wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet persé automatisch.
kreeg je er vorig jaar één?
dan is de kans groot dat je er weer een krijgt.
ben je fors in inkomen gedaald? dan krijg je mogelijk geld terug als je zelf aangifte doet.
bel er even over met de belastingtelefoon.

Toegevoegd na 1 minuut:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je verplicht aangifte moet doen JA.
Als je denkt geld terug te krijgen, en je hoeft geen
verplicht aangifte te doen, dan kan je een formulier
aanvragen bij de belastingdienst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kreeg alleen een brief dat ik aangifte moest doen en het aangifte programma moest downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je voorgaande jaren een (papieren) aangifte hebt gedaan wel. Heb je het digitaal(via internet) gedaan,dan krijg je alleen een herinneringsbrief,waarin staat dat je dit jaar weer aangifte moet doen.