Ik heb een huurwoning en ben mij vergeten in te schrijven bij de gemeente, wat moet ik doen?

Ik heb een huurwoning sinds februari 2013. Ik dacht dat dat allemaal automatisch gaan omdat je ook energie etc aanvraagt voor die woning. Het blijkt dus dat je dat zelf moet doen. Nu heb ik dus iets minder dan een jaar geen gemeentelijke belasting etc betaald, what to do?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
zo snel mogelijk heen lijkt mij

Antwoorden (1)

dan ga je nu je zelf inschrijven bij de gemeente, je vertelt eventueel wat de reden is van je te late inschrijving en je komt er wel achter hoeveel navordering je nog krijgt.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iets simpeler dan dit antwoord is er niet.
+1
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als er nou maar geen huisvestingsvergunning nodig was +.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
....behalve dan hoe simpel een huurder kan zijn. Ik zou maar snel naar de gemeente gaan met een zak geld, want anders komt het nooit meer goed.