Is de belastingdienst ( - telefoon) open op maandag 15 Februari ivm carnaval? En de 16e?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja hoor deze zijn gewoon open.
Het carnaval is geen nationale feestdag.
Ma tm do van 8,00-20,00 uur.
Vr van 8,00-17,00 uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou belachelijk zijn als ze niet open zouden zijn. carnaval is geen nationaal feest ofzo. als je dat denkt is nederland wel erg klein voor jou...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk zijn ze open, waarom niet? En ze zullen wel met roosters werken als ze carnaval willen vieren. Ze zullen toch wel bereikbaar moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Carnavel? Huh? Dat is toch alleen maar leuk in het Zuiden?
Dus misschien dat daar een belastingkantoor dicht is maar in de rest van Nederland (in Amsterdam maak je al helemaal niets mee op Carnaval gebied) is zeker alles open op de 15e!