Wat is het parkeertarief park and ride Almere (parkwijk)?

Wat is tarief voor parkeren?
Dagkaart en per uur of deel ?
Of tarief dat ze rekenen

Bij andere staat het vermeld maar bij deze parkeerplaats niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kom namelijk niet hier uit de buurt.
Kan het niet vinden. We willen de auto parkeren dan op de trein stappen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke parkeerplaats bedoel je precies want je komt met google wel meer tegen.

Het beste antwoord

Als je het over deze hebt:

P+R Almere Parkwijk
Haagbeukweg 141
1318 MA Almere

P+R Parkwijk heeft 265 parkeerplaatsen en is bereikbaar via de Veleuwedreef - Parkwijklaan - Haagbeukweg of via de Vrijheidsdreef - Radio Oranjelaan. Er rijden treinen naar Schiphol/Hoofddorp en Amsterdam Centraal. Hier stoppen buslijnen 5, 6 en 7 en streeklijnen 152 (Amstelstation), 155 (Amsterdan Zuidoost) en 216 (Schiphol Oost).

Die is gratis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt die bedoelde ik