Ik heb al voorlopige teruggave gehad van de belastingdienst over 2012 inzake eigen woning moet ik nu opnieuw aangifte doen?

ik krijg al per maand voorlopige teruggave en heb die van 2012 al ontvangen inzake eigen woning. Nu wil ik mijn loongegevens belasting doorgeven voor 1 april via het automatische ingevulde formulier op de belastingdienst site maar nu staat weer de gegevens over mijn eigen woning moet ik die opnieuw allemaal weer doorgeven of mag ik die weglaten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ItisILeClerc
11 jaar geleden
je kunt ze weglaten, het gevolg is dat je je teruggave mag terugbetalen

Het beste antwoord

Ja je moet de complete belastingaangifte invullen inclusief de woning. Dit om alles te kunnen herberekenen dit moet omdat je inkomen kan zijn verandert vanaf het moment dat je de opgave hebt gedaan.
ronron1212
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een voorlopige teruggave (op grond van een voorlopige aangifte) dient altijd te worden gevolgd door een definitieve aangifte en aanslag.
Dus aangifte doen!