Wanneer komt de aanslag van Hefpunt binnen?

Het gaat dan dus om de waterzuiveringsheffing etc. van het gebruik. Via DigiD staat nu nog geen aanslag voor 2013 klaar namelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Amadea
11 jaar geleden
Als je vragen hebt over de aanslag kan je bellen met Hefpunt via: (0900) 49 38 837 (lokaal tarief).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste waterschappen draaien begin tot half januari alle aanslagen.
Als het goed is krijg je hem eerst per post thuisgestuurd.
Dat kan nooit lang meer duren.

Het beste antwoord

De aanslag van waterschapsheffing betaal ik in 10 termijnen via automatische incasso, 1e termijn in april.