Komen er extra kosten bij als ik iets bestel uit Duitsland?

Ik wil via een Duitse website make up bestellen, in totaal ongeveer €32,50 waar nog €5,- verzendkosten bij komen.
Is het totaalbedrag dan gewoon €37,50 of kunnen er nog onverwachtse kosten bij komen zoals invoerrechten, btw etc? Heb al op internet gekeken maar ik kan het nergens echt duidelijk vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, Europa is een vrijhandelszone en dus wordt er geen extra belasting geheven op producten die ergens anders besteld worden binnen de EU.

Een uitzondering hierop zijn accijnsgoederen, maar dat is make-up niet.