Wanneer word het drempelbedrag voor studiekosten verlaagt?

Binnen de belastingdienst kun je studiekosten aftrekken. Ik had een hele tijd terug gehoord dat het drempelbedrag ban 500 euro verlaagt word naar 250 euro. Wanneer gaat dat in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

dit gebeurt in 2013. Ik mag helaas niet kopiëren vanaf deze site, maar ik kan je de link wel geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Het IS 2013. Dus wat is nou je antwoord op de vraag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het in 2013 ingaat, dan is het reeds ingegaan. Maar ik denk dat het pas voelbaar wordt als het nieuwe schooljaar begint.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus dan mag je het in de aangifte over 2013 meenemen neem ik aan?