tot wanneer T biljet inleveren ?

Tot hoelang heb ik om mijn T biljet ( belasting teruggave ) in te leveren, mij werd namelijk verteld dat dit voor april moest.

Alvast bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hebt tot 5 jaar na het verstrijken van het belastingjaar. Met andere woorden: op 31 december 2012 is de laatste kans voor het insturen van de belastingaangifte van 2007. Jij hebt dus ook wel even. Ter verduidelijking: de deadline van 1 april geldt voor mensen die aangifte moeten doen omdat ze bij moeten betalen of omdat er bepaalde zaken gecontroleerd moeten worden. Mensen die worden uitgenodigd om dit te doen (de aangiftebrief), en mensen die in een bepaald jaar meer dan €44 (peiljaar 2011) bij moeten betalen moeten voor 1 april aangifte doen. Toegevoegd na 6 minuten: Kleine verbetering (heb het nog eens nagekeken): * De deadline van 1 april geldt voor mensen die een uitnodiging ontvangen hebben. * Mensen die over het voorgaande jaar aangifte zouden moeten doen omdat ze meer dan €44 zouden moeten bijbetalen, moeten voor 15 juli een aangiftebiljet aanvragen als ze op 1 juli nog geen uitnodiging van de Belastingdienst gehad hebben. Dat verandert verder niets over het stuk voor de teruggaaf.

Als je verplicht bent om Aangifte te doen is dit inderdaad april. Maar de niet verplichte mag je tot 5 jaar na dato

Tbiljetten bestaan niet(meer). Wel aangiften en die hoeven niet tot terugbetaling te leiden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100