Post van de Belastingdienst

Waarom krijg je een formulier van de belasting of UWV met daarop je naam, adres, woonplaats en sofinr. en is het eerste wat je moet invullen....inderdaad, je naam, adres, woonplaats en sofinr.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Goed lezen denk ik
Er staat geloof ik als bovenstaande gegevens niet juist zijn vul dan.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat komt voor maar zelden, pak een toegezonden aanvraag WW of WIA er maar eens bij
Ach ambtenaren!
Ik voel met je mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zulk soort formulieren zijn er alleen om werkgelegenheid te verschaffen op die ambtenaar kantoren. Ik kan je vertellen dat ik er ook bijna moedeloos van wordt. Hoeveel formulieren ik heb moeten invullen (al dan niet online) toen ik me inschreef voor mijn studie...
Dit is zelfs al een verschil toen ik 3 jaar terug met mijn vorige studie begon. Allemaal ertussengepropte dingen waar je toch even een handtekening onder moet zetten. En de helft raken ze kwijt, vooral de IB-groep is een ramp hierin (sorry als ik iemand aanval op zijn werkplek, maar veel mensen ervaren het zo)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is om de correctheid van de gegevens te controleren. Wat niet correct is dat je BSN-nummer al in deze formulieren staat. Dit i.v.m. het verkeerd bezorgen van de post. Anderen hebben hier niets mee nodig.